Lazy day

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Jag fick världens lust för att längdhoppa lite, so that's what I did! Plockade fram en madrass som är 2 meter lång som uppvärmning. Hoppade den några gånger och la sedan till en kudde. Jag hoppade lite längre för varje gång, och slutade på 2 meter och 45 centimeter! Skitsvettig efter den träningen hahah! Hoppade lite på två ben också. Hoppade typ 95 cm. Pågrund av att jag hoppade genom en dörröppning slog jag i min arm i dörrhandtaget så slutade jag.
 
Sedan åkte jag, mamma och min bror till hööks. Mamma köpte två nya koppel till Lufsen. Jag köpte där ett par plastsporrar, sporremmar och två nya par ridstrumpor. Jag köpte ett par egna sporrar så jag ska slippa låna andras när jag rider på Ås. Jag sa att jag ville ha plastsporrar och då plockade hon på hööks fram ett par likadana som Ida som jag lånade av, så känns som jag härmar henne nu heheh... Strumpor köpe jag då de jag använder just nu är ganskla slitna, så jag behöver ha lite. Det blev ett par mörkblå eller typ svarta, och ett bar brunbeigea. Ja ni ser på bilden hahah. 
 
 
När vi åkt hem så plockade jag fram lite stolar, hinkar och stegar samt pinnar och la upp massa hinder. Efter det hoppade jag lite.
 
Sedan var jag lite dum i huvudet så jag höjde ett hinder, kopplade fast Lufsen och tänkte hoppa. Om jag säger såhär. Blött gräs. Jaa, jag ramlade liksom rakt i hindret och ramlade på rumpan. Jag sprang därefter snabbt in igen men Lufsen och tappade upp ett varmt bad. Åt samtidigt lite gottis som vi köpt påväg hem och kollade på netflix.
 
Sedan innan vi skulle äta pizza så hoppade jag lite mer med snoffsis och gick sedan in. Sen gick jag ut igen och hoppade lite mer. Men sedan fick jag ett samtal från en vän. Då började jag gå en lite promenad medans vi snackade. Sedan la hon på, och då sprang jag hem igen.
 
Där hemma startade jag TVn och kollade på TV och spelade kort med familjen resten av kvällen. Just nu kollar jag på netflix och skriver detta inlägget. Jag ska skriva lite tidsinställda inlägg för imorgon. Har några ideer till blogginlägg. Så nu ska jag skriva en massa. Godnatt!
Allmänt | |
Upp