Storsjöbadet

Idag drog jag, min syster och mamsi och papsi till storsjöbadet! Detvar vädigt kul. Åkte mycket kana och badade massor. Såklart gjorde jag det, det är ju ett bad.

Men när men varir där flera gånger så tråkas man ut och tänker bara att det typ inte finns någonting att göra där. Det är typ motionssimning, vilket jag aldrig gör, en stor äventyrspool och två bubbelpoolar. Tre kanor från ett torn och en lite gul kana vid äventyrspoolen. Man tråkas ut ganska fort. Det är liksom...Bada eller kana. Inget roligt när man testat allt. De renoverade ju för ett tag sen. Inte sp mycket, bara litebi den stora kanan. Raksträckan man åker i slutet är nu fylld med lite musik. Visst, ganska kul men man hör typ inte vilken låt det är hahah.

Senaste gången jag var på badet var dagen efter en tuff ridskolehoppning. Då sov Alissa över, sedan innan vi somnade så sa jag "Alissa kan vi inte dra till badet imorgon?" och då gjorde vi det, lite sådär spontant. Då tror jag att de hade lagt in musiken.

Det är väl inte så mycket mer jag har att säga om badet.




Nu ska vi hämta vår nya lilla bil "Sixten" och sedan äta på max. Ha en trevlig kväll!

Allmänt | |
Upp