Tisdags lektion

Lite segt med att uppdatera just tisdagslektionerns känner jag hahah. Men nu kommer inlägget!

I tisdags var det hoppning på schemat. Jag hade Essmeralda. Vi värmde upp, ställde upp oss och började hoppa en efter en. Först travade vi över några varannan upphöjda bommar, sedan skulle vi sätta oss ner, rida mellan ett par bommar, göra en stor volt och sedan komma på ett typ 30 cm hinder. Det gjorde vi en gång. Sedan red vi samma sak 3 gånger fast utsn någon volt, och få var sista hindret 50 cm isch. Det gick väldigt bra. Bara min hoppsits som förstör allt som vanligt...

Det ska bli skönt att få byta från Essmeralda, äntligen! Jag önskade både JW och Elegance, aka Elsa. Hoppas på båda då jag aldrig ridit Elsa, och JW har jag inte fått på lver ett år i min grupp...Men idag får jag se!



Allmänt | |
Upp