Lång översovning

Från fredag till söndag sov Alissa över hos mig. Vi skippade svenskan i slutet av dagen så vi fick sluta 13.25. Då åkte vi till stan och skulle gå på hemmakväll, men de hade inte öppet pga strömavbrott så vi gick på törners. Jag tog en killevipp och hon tog någon bulle. Efter att vi fikat så gick vi tillbaka till hemmakväll. De hade öppnat, så vi gick dit och köpte två påsar doritos. Chokladen där var så dyr så vi köpte choklad på coop istället, för choklad är JÄTTEVIKTIGT hahah. Sedan tog vi en buss hem. Vi hoppade studsmatta, spelade wii, kollade på let's dance osv.
 
På lördagen åkte vi till stallet. Vi gick först till hagen och klappade harry. Sedan gick vi runt hagen till JW. Vi åkte nämnligen till stallet för att det är JWs tolvårsdag! Så vi försökte få honom att komma till oss, men det ville han inte. Så vi gick till cafeterian medans hästarna togs in och åt hö. Efter ett tag gick vi ner och väntade tills JW ätit upp. När han ätit upp vände vi honom och Alissa flätade hans pannlugg och satt en rosett längst ner. Vi borstade honom och vi tog lite bilder på JW. Alissa tog bilder på honom och mig, och jag på henne och JW. Sedan hämtade min bror oss och skjutsade oss till styorsjöbadet. Vi badade till klockan halv sex och klockan sex hämtade Alissas mamma oss. Vi stannade i stan för att köpa mer doritos och åkte sedan hem till Ås igen. Vi hoppade som vanligt studsmatta och spelade wii. Sedan bänkade vi oss för att se på eurovision.
 
Idag så hoppade vi lite studsmatta, spelade wii och bara softade. Sedan åkte hon hem. Det har varit roliga dagar!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp