Update Sunday

Från fredag till lördag kväll har jag varit i Norgeee! I trondheim med mammas barnkör. Vi har bott på hotell, gått runt, varit till någon kyrka och varit på Vitencentret, vet inte hur det stavas men aaa. Vitencentrer var väldigt roligt. Jättecoolt! Ni får googla vad det är tror jag hahah, orkar inte förklara.

Men lördag morgon vaknade jag med en hes röst. Har varit förkyld men följde med och har pratat skitmycket så blev hes...Och idag när jag vaknade så jade jag typ tappat rösten så jag låter som en väsande bebis...Men har druckit honungsvatten så inväntar mamma men mina halstabletter! Har återfått lite röst iallafall, men låter fortfarande som en bebis...Tur att det är studiedag imorgon så jag har en dag till på mig att återfå rösten så jag kan prata på skolan!

Vi hörs!
Allmänt | |
Upp