Fotodag på yrk

Hej! I söndags så var det en fotodag på Ystad ridklubb. Man kunde komma dit för att få några bilder med sin favorithäst, och även hjälpa till med att fixa hästarna inför fotning. De skulle nämnligen fota nya bilder till hästarnas boxar. På varje lektionshästs box hänger det en bild och lite info om hästen.
 
Jag åkte iallafall till stallet då för att vara med. Jag gjorde iordning Amigo och bortade han fin och tränsade honom i hans fina träns. Jag valde att få bilder på mig & Laika, samt mig & Amigo. Elvera valde jag inte då man max fick ta 2, och jag kan ju ta massor av bilder med henne och mig senare. Det blev jättefina bilder!
 
Red även ett pass på Elvera, men det inlägget om det har jag redan lagt upp.
 
Här kommer bilderna!
 
Jag & Laika
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag & Amigo
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jättefina bilder!

Upp