Update

Ledsen för ingen info eller blogginlägg, men i onsdags åkte jag till Stockholm! Det var för att jag skulle gå på 5 Seconds of Summers konsert som var i Globen senare den kvällen.

Medans vi väntade på att kunna checka in på hotellet så gick vi runt på stan. Jag köpte en blå skjorta att ha på konserten på hollister. Anledningen till att jag handlade just där var att det faktiskt var billigare skjortor på hollister än vad det var på H&M, och då är det billigt hahah! På H&M köpte jag en tröja utan ärmar, den var svart och på kanten längst ner stod det "tell someone who cares". Sååå jag tyckte jag och min kompis. En svart bandana blev även inhandlad.

Vi checkade in på hotellet, bytte om och gick för att käka på en kinarestaurang. Sedan åkte vi till globen. Och i kön träffade jag även min kära internetvän som jag inte träffat på 1 år. Det var ganska stelt men kul att ses.

Efter ett tag kom vi in i globen och väntade på att 5SoS skulle börja. Komserten var skitrolig! Glömde berätta att jag gick med min kompis Maja. Vi hade skitkul och hade ganska ont i halsen efteråt hahah!

Dagen efter så vaknade vi alldeles försent men vi hann med tåget som tur var. Mindre kul var det att sitta i ett typ 25 grader varmt tåg. Men i kom hem till en värme. Resanvar väldigt rolig och vill of course gå på nästa konsert!



Allmänt | |
Upp