Lazy monday

Idag är det måndag. Det är helgdag, dvs ingen ridlektion. Måndagar är så tråkiga. Man bara tänker på att helgen är över. Dagen skulle blivit bättre om man hade något att längta till. Men det har inte jag. Men längtar jättemycket till imorgon! Det är ridlektion, och så ska jag få dressyrkurs. Och innan det så ska jag, Tuva och förhoppningsvis Klara fota hestisarna som går i hagarna.
 
Men idag har det inte hänt så mycket. Vaknade av att Lufsen ville ut, så då släppte jag ut honom och somnade igen. Vaknade sedan av mitt alarm som sa åt mig att röra mig upp ur sängen. Gick sedan ner och åt en banan och gick upp till mitt rum igen. Kollade runt lite på datan, åt lunch och sedan fick jag värsta feelingen för att städa (say WHUT?). Jaa, nu för tiden brukar jag faktiskt STÄDA när jag har tråkigt. Och det behövdes verkligen! Det var kläder på golvet, fullt på skrivbordet och dammigt. Nu är det inget skit på golvet och jag har städat bort allt damm. Och igår så satte jag upp mina rosetter samt lite hästbilder på min vägg vid min säng.
 
Tro det eller ej, men jag har spelat in en TAG idag! Jag får så mycket impulser...Jag spelade igår in en Get to know me better tag, och idag spelade jag in en "Hästfrågor". De kommer strax upp på min kanal. Ska förhoppningsvis göra fler videos. Btw så har jag redan tre videos uppe. 1 video där jag rider Wera för första gången, och 2 stycken ridskolehoppningsvideos. Ni får gärna följa "Debbie Tängmark".
 
https://www.youtube.com/channel/UCa1HJgMYyqUGDM_rDs42Zuw
 
 
Allmänt | |
#1 - - Malin :

vilken hemsida har du beställt bilderna ifrån? (:

Svar: Fujidirekt heter det (: Jättebilligt.
Debora Tängmark

Upp