5 saker ni kanske inte visste om mig

Ett randomt ämne jag kom på sittandes i bilen och skriver på. 5 saker ni kanske inte visste om mig!

1. Jag är obsessed med choklad! Japp, det är jag. Jag tjatar dag ut och dag in om hur sugen jag är på choklad. Choklad is my life!

2. När jag har tråkigt, städar jag rummet. Jag kan bara ha suttit vid datorn en liten stund, blivit uttråkad, ser mitt stökiga rum och bara börjar städa! Städa är ju urtråkigt. Jag kan tillochmed möblera om? Men när man väl kommer igång är det faktiskt väldigt kul.

3. Jag är en badkruka. Iallafall när det gäller att bada i havet. Det är ju så himla kallt, och tänk om det kommer en fisk? Jag gillar bara inte att bada i havet, så åk till storsjöbadet med mig istället hahah.

4. Jag gillar inte jordgubbar...Dun dun DUN.

5. Jag har allergien celiaki. Dvs jag tål inte gluten. Och med gluten menar jag vete, råg, havre och korn. Och det mjölet ni vanligast äter är ju typ vetemjöl, så då får jag specialmat. Och jag klaga inte direkt, för glutenfritt verkar ju vara nyttigare.

So, that was everything. Hata mig inte <3 Nejmen. Hejdå hehe.


Gammal bild på mig & Harry
Allmänt | |
#1 - - Karolina:

Debbie gillar choklad?!?!?!?! Oh snap

Svar: Japp, what a suprise!!!
Debora Tängmark

Upp