Saturday&Sunday

Igår så bestämde jag & Tilda oss för att hoppa lite hemma hos henne. Vi ställde upp hinder och hoppade. Vi hoppade även med hennes hund Camé. Vi hade jättekul och jag själv hoppade som högst typ 80-90. Minns inte riktigt. Jag vågade inte så mycket eftersom jag halkat några gånger då det var lerigt, och jag har inte hoppat så mycket utomhus heheh. Vi brukar ofta ses för att hoppa, och det var någon vecka sedan vi gjorde det förra gången. Jag åkte till slut hem vid typ klockan nio på kvällen I think.
-
Idag så sov jag till klockan tio och låg kvar i sängen en timme, cozyyy. Jag åt en simpel macka med messsmör till frukost. Alltså jag har faktiskt börjat gilla messmör...Lite konstig smak men gott. Såg även att medans jag var borta igår så hade vi ställt upp studsmattan, så jag tog en liten premiärhoppning!
 
Jag åt en enchiladas med massa gräddfil till lunch. Sedan gick jag ut för att fotta Lufsen. Han är en duktig modell hahah. Nu ska jag skriva lite inlägg. Hejdå!
 
Allmänt | |
Upp